duminică, 23 ianuarie 2011

Spre alta lume.

Eram pe picior de plecare.Mi-am aruncat privirea pentru ultima data la ceea ce obisnuia sa fie viata mea.Am ras scurt si amagitor.
Apoi m-am indreptat spre usa.Mi-am zis repede in gand ca trebuie sa uit.
Ultimul racnet si ultimul scartait al usii mi-a picurat in suflet.Nu voiam sa plec.Am simtit cum o ultima lacrima imi curgea,dar nu pe obraz, ci in suflet.Promisesem sa nu mai plang.Asa am si facut.
Am trantit usa si am plecat.Faceam pasi goi,credeam ca are sa ma cheme cineva,ca are sa ma impiedice cineva.Zadarnic,asa ca am grabit pasul.Vantul ma sfida,imi radea in fata cu toata puterea.Era ingrozitor de frig afara si tot ce aveam pe mine era o haina pe care o purtasem in ziua aceea.Mi-am strans mainile in juru-mi si incercam sa ma incalzesc...Priveam distrata spre cer.Cat de multe aveam sa ii reprosez,si lui,si tuturor.Si mie!




2 comentarii: